Seyahat Yönetim Sistemleri ve Raporlama hizmetleri ile ilgili en çok karşımıza çıkan soruları sizler için derledik. Burada bulamadığınız ancak aklınıza takılan tüm sorular için bize her zaman yazabilirsiniz. Destek birimimiz sorularınızı ivedilikle cevaplandıracaktır.
Kısaca SYS nedir, kimler için gereklidir?
SYS (Seyahat Yönetim Sistemleri); uçak bileti, otel rezervasyonu, araç kiralama, transfer hizmetleri, vize işlemleri ve beraberinde tüm bu birimlerin SYS-R (Raporlama) hizmeti ile muhasebe işlemlerini yürütme ve yönetme konusunda sıfır hata üzerine kurulu bir sisteme ihtiyaç duyan acentelere gerçek zamanlı çözüm üreten, gerçek web tabanlı bir seyahat yönetim sistemdir.
Seyahat Yönetim Sistemleri açılımı ile SYS, IATA ve NONIATA olmak üzere e-dönüşüme girmiş tüm seyahat acenteleri için gerekli olan yazılım desteğini tek ekran üzerinden sunar.
SYS nasıl çalışır?
Sistemi satın alan acente, her personeli için ayrı bir hesap oluşturma imkanına sahiptir. Gelen rezervasyon talebi ilgili seyahat danışmanı tarafından kendi kullanıcı adı ve şifre bilgileri ile sisteme girilir, sistem üzerinde tüm süreç kolaylıkla opere edilir, tamamlanan rezervasyonlar satış faturasına dönüştürülerek muhasebe yevmiye kayıtları yine aynı ekran üzerinde otomatik oluşur.
SYS lisans bedeli alır mı?
SYS’ye lisans bedeli ödenmez. Örneğin; “Bir yılda SYS üzerinden en fazla 1800 işlem yaparım” diyen acenteler 1800-TL ödeme yaparlar. İşnet de acenteleri teşvik için “İşlemlerini başka programa geçmek yerine SYS üzerinden yapmaya devam eden acentelere, fatura kontörüne bedelsiz 2 bin kontör eklerim” der. SYS’de her şey acentelerin fayda sağlaması üzerine tasarlanmıştır. Gelin bu deneyime birlikte ortak olalım!
Acenteler için neden gereklidir? Sisteme dahil olmak acentelere ne kazandırır?
Seyahat Yönetim Sistemleri ile acenteler emek, zaman ve kırtasiye masraflarından tasarruf sağlarken, otomasyon sonucu hataların minimize edilmesi sayesinde müşterilerine sıfır hata prensibine uygun hizmet sunmuş olurlar. Bunun sonucu olarak acentenin müşteri memnuniyet oranı artar ve satış hacmi yükselen bir grafiğe geçer. İnsan gücüne olan ihtiyacı azaltan SYS-R, raporlama hizmeti ile acentelere seyahat giderleri konusunda
Yazılım desteği dışında alabileceğim hizmetler nelerdir?
Şirketimiz, acente danışmanlığının yanı sıra raporlama hizmeti sayesinde acentelerdeki muhasebe uygulamaları konularında da ücretli/ücretsiz danışmanlık hizmeti vermektedir.
Herhangi bir sorum olduğunda size her zaman ulaşabilir miyim?
Hafta içi ve hafta sonu mesai saatlerimiz içerisinde bize 08:30 ile 18:30 arasında kesintisiz ulaşabilirsiniz. Acil gelişen durumlar için whatsapp destek hattı üzerinden veya e-mail ortamında bize 7/24 yazabilirsiniz. Destek birimimiz size en kısa süre içerisinde geri dönüş yapacaktır.
Mevcut güncellemeler konusunda sistem kendini yeniliyor mu?
Evet, gerekli tüm güncellemeler sistem içerisinde yapılmaktadır. Amacımız, müşterilerimizin teknoloji sayesinde en üst seviyede hizmet almalarını sağlamaktır. Ayrıca yasal zorunluluklar için şirketimiz sizden ek ücret talep etmez.
Teknik sorunlar yaşadığımızda acil olarak iletişime geçebileceğimiz destek hattınız var mıdır?
Nadiren bu tarz sorunlar yaşanıyor olsa da, acil gelişen teknik sorunlar için whatsapp destek hattımız her zaman açıktır. Bize e-mail ortamında ya da whatsapp aracılığı ile yazılı olarak probleminizi iletmeniz halinde, teknik ekibimiz size en kısa sürede geri dönüş yapacaktır.
SYS kullanıcılarının bilgileri herhangi bir yerde paylaşılır mı?
Güvenlik, SYS için en önemli hususların başında gelir. Müşterilerimizin talepleri doğrultusunda şirket içi farklı seviye çalışanlar arasında bilgilerin gizliliği için onay mekanizması kullanılır. SYS, hiçbir müşterisinin bilgilerini farklı zeminlerde paylaşmaz. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereğince gizlilik her zaman en üst seviyede tutulur.
Fiyatlandırma stratejiniz hakkında bilgi alabilir miyim? Küçük veya büyük ölçekli işletmeler için ayrı paketleriniz var mıdır?
Ücretlendirme, üretiminiz üzerinden kullanımınıza bağlı olarak belirlenir. Oldukça esnek bir fiyatlandırma politikamız mevcuttur. Sistemi az kullanan az, çok kullanan ise kullandığı oranda bütçesini belirler. Her müşterimiz kendi fiyatlamasını yapabilme özgürlüğüne sahiptir.
Güncel fiyat teklifleri için bize ulaşabilirsiniz.
SYS seyahat maliyetlerini nasıl düşürür?
SYS kullanıcılarından aldığımız geri bildirimler ve analizlerimiz sonucunda, acenteler sistemi kullanmaya başladıktan sonra maliyetlerini en az %50 oranında düşürür. Tasarruflarınızın tamamını sistemi deneyimledikten sonra çok daha net görmüş olursunuz.
Acentenize özel tekliflerimiz için tıklayınız.
SYS mobil uyumlu mudur? İstediğim her yerden sistemi kullanabilir miyim?
SYS masaüstü, dizüstü ve mobil gibi tüm teknolojik cihazlara uyumlu olarak tasarlanmıştır. İnternetin olduğu her yerde sistemimizi kullanarak ofis ortamı oluşturabilir, tüm işlerinizi yakından takip edebilirsiniz.
Luca'daki mevcut hava yolu stok kartlarım ile sistem entegre mi?
Sadece stok kartı kodlarında bir değişiklik söz konusudur. Ancak stok adlarını istediğiniz gibi belirleyebilirsiniz. (Stok kodları merkezi yapıdadır.)