SYS, bir acentenin baştan sona bütün ihtiyaçları gözetilerek hazırlanan bir seyahat yönetim sistemidir.
Sanal pos, fiziki Pos ve nakit yapılan tahsilat ve ödeme işlemlerinizde oluşturulan makbuz ve dekontların otomatik hazırlanması ve muhasebe kaydı,
IATA Acenteler için “Proprinter” üzerinden gelen ve gelmeyen “export-import” edilen biletlerin (Pegasus, Sun Expres, Onur Air, Kolay bilet, Biletbank vb) otomatik entegrasyonu sayesinde müşteri profil tanımlarına uygun faturalama işlemleri,
IATA olmayan Acenteler için de “export-import” yoluyla sisteme eklenen biletlerin faturalama işlemleri,
Lokalde yapılan anlaşmalı veya anlaşmalı olmayan oteller ve Rent A Car firmaları üzerinden yapılan müşteri rezervasyonları ve ilgili rezervasyonların otel komisyonları dahil faturalama işlemleri,
Tarafınızdan veya tedarikçi üzerinden yapılan alan transferlerinizin programlanması, operasyon ve takip işlemleri,
Vize işlemlerinizin detaylı takip ve raporlama işlemleriniz SYS ile sıfır hata üzerine kurulu bir sistem üzerinden kolaylıkla yapılabilir.
Emek, zaman ve kırtasiye giderlerinden en az %50 tasarruf ederek, artık acente işlemlerinizi çok daha kolay takip edebilir ve yönetebilirsiniz.
Bunlar sadece yazabildiklerimiz, sistemin burada yazamadığımız çok yönlü tüm imkanlarını öğrenmek için lütfen sys@sys-r.com.tr üzerinden irtibata geçiniz. Destek ekibimiz en kısa sürede size geri dönüş sağlayacaktır.