SYS-R Ne Sağlar?

Seyahat acenteleri ve tedarikçilerinin tüm ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde alanında uzman yazılımcılar ve ar-ge ekibi ortaklığı ile sıfır hata üzerine odaklı bir sistemle tasarlanmıştır.

Bir acentenin ihtiyacı olan her kamuta sahip Sys-R yazılım çözümleri ile tek ekran üzerinden kolaylıkla kaynak yönetimi yapmak ve tüm süreci an be an takip etmek mümkündür. Çoklu platform desteğimiz sayesinde kullanıcılar ister cep telefonundan ister masaüstü ve dizüstü bilgisayarından isterse de tabletinden her yerde günün her saati acente işlemlerini kolaylıkla takip edebilir, istediği her bilgiye ulaşabilir.

SYS’nin sunduğu üstün teknolojik alt yapı, acentelere çok daha kısa süren rezervasyon işlemleri ve otomatik sistem kontrolleri ile kolay muhasebe ve operasyon yönetimi imkanı sağlar.

Avantajlarımız

SYS bir acentenin tüm faaliyetlerini kapsayacak ürünlere sahiptir. Şirketler, acenteler ve acente çalışanları için avantaj sağlayan online çözümlerimize birlikte göz atalım!

Şirketlere Sağladığı Avantajlar

Şirket bünyesinde yapılan biletleme ve planlama işlemleri için zamandan tasarruf edilmesini sağlar, verimliliği artırır.
Şirketin anlaşmalı (indirimli) fiyatlarını aynı şekilde sistem üzerinde de görüntüleyebilmesini sağlar.
Seyahat politikalarına uygun çözümler ve raporlama hizmeti ile maliyetler konusunda avantaj elde edilmesini sağlar.
Onay mekanizmasının en kolay hali ile sunulması sayesinde içi işleyiş pratikleştirilmiş ve hızlandırılmış olur.
Tek bir merkezi sitem, tek bir ekran ile şirketin tüm ihtiyaçları etkili bir biçimde karşılanır.
Kağıt ihtiyacı ve kullanımı azalır, çevre dostu şirket politikası gerçek bir zeminde hayat geçirilmiş olur. E-posta ve telefon trafiği en aza indirilerek çalışan verimliliği arttırılır.
Masraf merkezleri analiz edilerek seyahat ile anında ilişkilendirilebilir ve raporlanabilir hale getirilir.
7/24 mobil ve web üzerinden biletleme imkanı ile işlemler kolaylaştırılır, kesintiye uğramadan hizmet verilmeye devan edilir.
Kurumdaki seyahat organizasyonları istenilen departman tarafından kontrol edilip, düzenlenebilir.

Şirket Çalışanlarına Sağladığı Avantajlar

Departmanlar arası iletişim ve onay süreçlerini iyileştirir ve çok daha hızlı hale getirir.
Web arayüzü ve mobil görünümü ile kolay ve hızlı biletleme yapılmasına, her an her yerde hizmete devam edilmesine olanak sağlar.
Seyahat sonrasında raporlama hizmetilerini kolaylaştırarak büyük ölçüde zamandan tasarruf edilmesini sağlar. Hata payının en aza indirgenmesi, seyahat gidererinin kontrol altında tutulması ve ön muhsabe raporlarının her departman için ayrı ayrı analiz edilmesi sayesinde iş yükü hafifler.

Seyahat Acentelerine Sağladığı Avantajlar

Acente verimliliğini artırarak daha az insan gücüyle daha fazla iş üretebilme imkanı sağlar.
İşbirliği içinde olunan kurumlarla bağlılığın arttıırlmasına katkıda bulunur.
Onay sürecinde oluşması muhtemel hataların önüne geçilmesini sağlar, onay mekanizmasını pratikleştirir ve hızlandırır.
Mesai saatleri dışında da çalışmaya devam eden sistem, kullanıcılara seyahat işlemlerini istedikleri an yapma, kontrol etme ve takip etme imkanı sağlar.
Güncellenen ve sektöre getirilen tüm yeniliklerin sisteme entegre edilebilmesi ile acentelerin %100 uyumlu yeni nesil bir alt yapı ve ürüne sahip olmalarını sağlar.
Hata payının en aza indirgenmesi ile acentelerin üzerindeki baskıyı azaltır, çalışan verimliliğini artırırken müşteri sadakati kuvvetlendirir.